Week 2 - Reisverslag uit Lund, Zweden van jessica Boggelen - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Lund, Zweden van jessica Boggelen - WaarBenJij.nu

Week 2

Blijf op de hoogte en volg jessica

23 Januari 2016 | Zweden, Lund

En voor je het weet heb je al een week niks geschreven. Hoog tijd om jullie op de hoogte te brengen.
Deze week was mijn eerste stageweek in het ziekenhuis hier in Lund.
Tot mijn verrassing mocht ik deze week op de angiografie staan. Ik heb hier bijna geen ervaring mee, maar wel veel interesse in (zoals ik had geschreven in mijn motivatiebrief). Vandaar dat ik de kans kreeg hier een week aan te snuffelen.
Hele interessante casussen gezien en veel geleerd. Aan het eind van de week mocht ik de dokter assisteren en steriel staan (dit betekend dat je je aan veel regels moet houden en handelingen in bepaalde volgorde moet doen om te zorgen dat de patiënt geen onnodige infecties oploopt).

Het is jammer dat ik daar nu weg ga, op weg naar de CT. Maar één voordeel de angiografie zit om de hoek. Dus wanneer er iets interessants is ben ik zo weer terug.

Verder hebben we de zondag hiervoor een prachtige hiking tocht gemaakt in het söderasen park. Was erg koud maar prachtig!

Gisteren was er een pizza party en vandaag hadden we zweeds examen!
Wat zag ik daar tegen op, maar dat viel reuze mee.

Verder heb ik met een groepje meiden de nieuwe sportschool helemaal uitgevonden. We zijn nu al 4 dagen achter elkaar gegaan met steeds een andere les; super leuk! morgen naar pilates!

Nou zou zijn jullie weer een beetje op de hoogte.
Geniet van jullie weekend!

  • 25 Januari 2016 - 12:00

    Klaas En Ria:

    Hoi Jessica,

    Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
    En wat leer je veel en doe je veel zeg.
    Energie genoeg.
    Geniet er maar van want volgens mij kom je tijd te kort.
    Gezellig hoor ook zo samen met andere culturen omgaan, super.
    Fijne tijd verder en tot een andere keer.
    Groetjes,
    Ome Klaas en tante Ria

  • 25 Januari 2016 - 15:00

    Mijna Berendsen:

    Zo te lezen gaat het prima met je. Deze stage is niet alleen reuze interessant en leerzaam maar tegelijkertijd lijkt me het geweldig van al die verschillende culturen van mede studiegenoten te proeven. Daarnaast natuurlijk veel plezier.
    Geniet ze. Ik lees het vervolg wel weer.
    tante Mijna

  • 25 Januari 2016 - 22:56

    Jan En Els:

    Dat is mooi Jessica,gaat dus goed en....je geniet! Mooie combi en van de week maar even Skypen
    Leuk dat je zo je ervaringen deelt
    Knuffel van paps en mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Lund

Buitenlandstage

Vanaf 11 januari ben ik in Lund (Zweden) om een minor te volgen voor 13 weken!

Recente Reisverslagen:

02 April 2016

op reis!

05 Maart 2016

week 8

23 Februari 2016

2 weken verslag

08 Februari 2016

week 4

30 Januari 2016

week 3
jessica

Student MBRT in Haarlem in januari op buitenlandstage naar Zweden

Actief sinds 30 Dec. 2015
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 5897

Voorgaande reizen:

11 Januari 2016 - 10 April 2016

Buitenlandstage

Landen bezocht: