week 4 - Reisverslag uit Lund, Zweden van jessica Boggelen - WaarBenJij.nu week 4 - Reisverslag uit Lund, Zweden van jessica Boggelen - WaarBenJij.nu

week 4

Blijf op de hoogte en volg jessica

08 Februari 2016 | Zweden, Lund

Afgelopen week was weer een gezellige week in Lund.
Maandag was een rustige stagedag en ben ik na afloop naar de sportschool geweest.
Dinsdag heb ik voor 16 mensen echte Nederlandse pannenkoeken gebakken. Een stapel gewone en ook een stapel met spek en kaas. Iedereen vond het echt super lekker en het was heel gezellig. We hebben hier best grote kamers maar wanneer er ineens 16 mensen zitten is het niet heel erg groot meer.

Woensdag hebben we gedineerd met ons dinnerclubje. Als vooraf had ik gevulde eieren gemaakt en als hoofdgerecht had een meisje flammkuchen gemaakt. en wat eet je hier in Zweden zoveel als maar kan (en dat kan dus ook als toetje) Kaneelrolletjes!

Donderdag naar stage geweest, maar daar was ik snel van thuis omdat de CT kapot was. Erg vervelend voor de patiënten en mijn collega's.... maar ik kon even een middag goed doorwerken aan school.

Vrijdag heb ik de was gedaan en mijn kamer een schoonmaakbeurt gegeven.
Zaterdag ben ik naar Kopenhagen geweest naar Tania en Lianda (2 vriendinnen uit Nederland). Met hun de stad bekeken en gezellig filmpje gekeken en bijgepraat. Die avond bij Tania bleven slapen en zondag om 14:30 was ik weer thuis. Ook nadat de trein niet verder reed dan Malmö eerst. Ik dacht bijna even dat ik terug was in Nederland.

Dan ga ik nu op de fiets naar stage.
Vanavond vieren wij Carnaval hier en ik ga me omtoveren tot Pippi Langkous. Fijne dag allemaal!

• 08 Februari 2016 - 10:02

Imi:

Leuk om weer even je blog te lezen. Wat een geweldige tijd heb je daar, fijn dat je zo geniet.
    Weer een goede en leerzame stageweek gewenst en een gezellige carnaval Pippi Langstrumpf!

groetjes,
    Hans en Imi

• 08 Februari 2016 - 16:42

Tessa:

Ik heb weer even alle blogs gelezen en ben weer op de hoogte van alles! Leuk dat je bij de twee Nederlandse meiden geweest bent, kun je weer even je Nederlands ophalen na alle Engelse gesprekjes haha ;) Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar. Veel plezier als Pippi vanavond.

Liefs!

• 08 Februari 2016 - 19:11

Ria:

Test

• 08 Februari 2016 - 19:13

Ria & Klaas:

Hoi Jessica,
    Wat heerlijk he om even Pippi Langkous te zijn.
    En dinsdag weer werken????
    In Den Bosch en Breda zijn de carnavalsoptochten afgelast ivm harde windrukken.
    Je geniet nog steeds van het nuttige en aangename.
    Super wij vinden het hartstikke goed van je.
    Groetjes,
    ome Klaas en tante Ria