week 3 - Reisverslag uit Lund, Zweden van jessica Boggelen - WaarBenJij.nu week 3 - Reisverslag uit Lund, Zweden van jessica Boggelen - WaarBenJij.nu

week 3

Blijf op de hoogte en volg jessica

30 Januari 2016 | Zweden, Lund

Morgen de laatste dag van januari.
Deze week stond weer lekker vol met allerlei leuke activiteiten.
Natuurlijk mijn stage van maandag tot donderdag van 8:00-14:00.
Deze week op de CT gestaan en erg veel geleerd.

Maandag naar de game night geweest. Dat is iedere maandag van 17:00-19:30 en het is erg leuk om nieuwe spellen te leren kennen.
Dinsdag was het de nationale dag van Australië, en aangezien er hier op de gang 3 mensen uit Australië wonen werd dat een groot feest met overal vlaggen van Australië en champagne.
Daarna 2 vrij rustige dagen gehad met stage en gezellig eten met elkaar in de avond. Natuurlijk ook een wasje ge
Gisteren lange dag gehad in het ziekenhuis en in de universiteit met allemaal interessante lessen en rondleidingen. Ook de nieuwe internationale president van de MRI ontmoet. Wat is zij geweldig! ze had gewoon 3 uur de tijd voor ons en heeft ons erg veel laten zien. Volgende week zit ze in Singapore en 3 weken later in Los Angeles. Ongelooflijk.
Vandaag vertrekken we om 14:30 naar Kopenhagen. Daar gaan we met een groep van erasmus de stad in en aan het eind is er een 'pubcrawl'. daarbij gaan we 5 verschillende pubs een bezoekje brengen.

Jullie horen wel hoe dat allemaal was

• 01 Februari 2016 - 09:25

Els:

Hey lief,
    Leuk dat je weer iets hebt geschreven.
    Het lijkt wel een groot feest daar

• 01 Februari 2016 - 13:39

Els:

Hoi Jes
    Ik had nog meer geschreven, maar dat wordt niet weergegeven
    Dus nog maar even de aanvulling.
    Vandaag weer de start van een stageweek. Zoals je vertelde: leerzaam en een heel goede sfeer.
    Zo te lezen/horen/zien, heb je het prima naar ' t zin.
    Mooie week!
    Liefs van pap & mam

• 02 Februari 2016 - 15:16

Mijna Berendsen:

Volg vol belangstelling je belevenissen. Er valt zo te lezen veel te leren en te beleven. Geweldig om zoveel ervaringen op te doen. Groetjes, je tante Mijna