2 weken verslag - Reisverslag uit Lund, Zweden van jessica Boggelen - WaarBenJij.nu 2 weken verslag - Reisverslag uit Lund, Zweden van jessica Boggelen - WaarBenJij.nu

2 weken verslag

Blijf op de hoogte en volg jessica

23 Februari 2016 | Zweden, Lund

De carnaval was een echt succes; iedereen heeft zijn best gedaan om er wat moois van te maken!
Verder waren dit mijn laatste 2 weken stage hier in Lund in het ziekenhuis.
Het was niet makkelijk om weg te gaan hier met zulke leuke collega's, maarja dat is hoe het werkt.

Dat weekend is Max hier geweest en hebben Lund ontdekt. Lekker wezen lunchen, brunchen, dineren en de stad laten zien.
Vrijdag was ik uitgenodigd voor een verjaardag, super leuk:)

Dit weekend waren papa en mama hier. Wat hebben we een goede tijd samen gehad. Zijn gisteren naar kopenhagen geweest en vandaag naar Malmö. Gelukkig hebben ze veel mensen ontmoet van de studenten hier!
Deze week is voor mij vakantie en dat is wel even lekker na al het vroege opstaan.

• 02 Maart 2016 - 19:13

Els:

Hey Jessica,
    Het is ontzettend leuk om bij je te zijn geweest. Bijzonder om je daar zo te zien. We zijn op je kamer geweest, hebben bij je gegeten, hebben kennis gemaakt met heel wat vrienden waar je mee omgaat, je hebt ons Lund laten zien en we zijn in Kopenhagen en Malmo geweest. Heel erg bedankt voor je rondleidingen en het op weg helpen met trein en bus. We hebben het heel gezellig gehad. Succes met je nieuwe stageperiode. Kusjes van pap en mam & een likje van Poets